Etiketter

søndag den 29. januar 2012

Æg

Så faldt jeg lige over en ny hjemmeside med gode uundværdelige ting til hjemmet.....




Elsker Rice.....

Kan huske i mit barndomshjem havde vi disse æggebæger - i karry gul. Så derfor er det rent nostalgi at finde disse æggebæger. Husker følelsen af tryghed og lykke, når vi som børn søndag morgen fandt æggebægerne frem til søndagsmorgenmad med æg og rundstykker. Kan huske det var den eneste dag vi måtte få nutella på rundstykkerne og det var bare lykken. 
Når min far var færdig med ægget vendte han det altid om, så det så ud som om der var et helt æg, og så fik vi lov til at slå det i stykker......... 
 Når vi nu er ved æg fandt jeg denne æggekurv - kan lige se mig selv gå ned til hønsene og samle æg ind i kurven....Men vi skal lige have bygget hønsehuset først - og have nogle høns






Ingen kommentarer:

Send en kommentar