Etiketter

onsdag den 8. februar 2012

Kreativitet????



I dag har jeg studiedag.... lektier til resten af ugen er læst, rugbrødet er i
ovnen - så nu har jeg besluttet at handle ind til at være kreativ.

På kontoret mangler vi en opslagstavle så jeg har sat kæresten i gang med at lave grundformen til opslagstavlen, men den skal beklædes. Her har jeg fundet noget super fedt stof hos http://www.stofogstil.dk/ - Tror det bliver fedt som baggrund på opslagstavlen.

Yderligere synes jeg vores stue mangler lidt fornyelse, så jeg har bestilt stof til nye puder. Yderligere har jeg bestilt ekstra af stoffet til at beklæde billederammer. Ved ikke hvordan det kommer til at se ud, men det skal prøves. Stoffet er det med de mange små firkanter.
Jeg har også bestilt noget lilla hvor der skal følgende knapper på.
 
Mon jeg er blevet en smule vild med farver????

I soveværelset mangler vi et par puder på sengen - her faldt jeg over noget super flot stof, håber det passer perfekt.




Til min datter vil jeg forsøge at lave et nyt hårbånd med denne sløjfe på.





I må vente lidt med at få resultatet for der er 7 dages leveringstid.... 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar